December 6, 2011

Obavezno slanje polozenog testa jezika!!!

Jezik - promena pravila

Kao sto je i očekivano, pravila se menjaju. Što je važilo pre 6. decembra, više ne važi. Barem kada je u pitanju ovaj deo prijave. Oni koji su se već prijavili, pre ovog datuma, mogu da odahnu.  Oni koji su tek planirali da se prijave, moraće da usklade svoje planove sa novom promenom.



Novo pravilo podrazumeva da se pre slanja prijave test jezika mora polagati (i francuskog i engleskog). Ukoliko želite da dobijete bodove i na supružnikovo poznavanje jezika, i on/ona mora da polaže test (francuskog). Engleski jezik se ne boduje za supružnika.

Za francuski potrebno je položiti jedan od sledećih testova:
- TEFAQ (ili TEF)
- TCFQ (ili TCF)
- DELF (odnosno DALF ako ste toliko dobri)
Francuski institut u Beogradu
Francuski centar Niš
Francuski institut Novi Sad
Alliance Francaise Zagreb
u BIH
Francuski institut Skopje

Za engleski:
- IELTS
British Council Beograd

Linkovi vezani za ovu vest:
Izjava ministrice Kathleen Weil o ovoj promeni
Detaljno na zvaničnom sajtu
Sa Kohenovog sajta

Ovo je nov, donekle izmenjen način bodovanja. Izmenjen u smislu da ukoliko želite bodove za odredjen nivo, na tom nivou (na DELFu) morate postići minimum 16 bodova po delu testa (od maksimalnih 25). Ukoliko postignete manje od toga, računa vam se nivo ispod. Za bodove gledate kolonu Requerant principal i Conjoint (ukoliko ga imate).
 
Sledi tabela bodova za engleski jezik za Principal -a

5 comments:

  1. Bok! Moje je ime Daneja, iz RH sam i imam jedno pitanje što se tiče francuskčg jezika..idem u Montreal preko programa Working holiday i , budući da namjeravam raditi BILO KOJI posao-turizam, ugostiteljstvo...nadam se da se to obvezno znanje francuskog ne odnosi i na mene..jer ja radnu vizu imam i nadam se da postoje poslovi u kojima će me htjeti zaposliti i sa znanjem engleskog jezika...? Moj e-mail je : daneja.sostarec1@gmail.com.Hvala unaprijed!

    ReplyDelete
  2. @Daneja, ovo obavezno znanje jezika se odnosi samo u slucaju podnosenja prijave za emigraciju u Kanadu preko Kvebeka preko Skilled Worker programa, a i onda nije obavezno ukoliko se skupe bodovi i bez toga. Tako da mogu da pretpostavim da za neke poslove i ne treba poznavanje francuskog.

    U svakom slucaju, sretno u Montrealu!!!

    ReplyDelete
  3. e,hvala Vam puno na odgovoru,malo sam predahnula..još samo jedno pitanje...možete li me uputiti u kojoj kategoriji je najlakše pronaći ( relativno dobro plaćen) posao i na kojim poslovima se bez problema može raditi samo sa znanjem engleskog jezika? i koja je najbolja stranica gdje mogu pronaći takve poslove, te postoje li kakve udruge, crkve,institucije koje su voljne pomoći pri dolasku tamo?

    Hvala puno i sve najbolje u novoj godini! Daneja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Daneja, probajte se informisati na ovoj stranici http://www.forum.hr/showthread.php?t=31568&page=296

      Koliko vidim, tu su ljudi koji takodje odlaze preko WH programa, kao Vi, pa je najbolje da procitate njihova iskustva i saznanja.

      Sretni i Vama praznici i sve najbolje :)

      Delete
  4. zanima me jel neko zna da mi detaljno objasni nesto oko polaganja testa TEFAQ,trebam da polazem to,al neznam kako da stupim u kontakt sa tim ljudima,jer ne mogu naci broj na koji mogu pozvati'

    ReplyDelete