June 8, 2011

Kako do Kanade, Quebec version

Sudeći po stanju na terenu (teren = all around me), sranje je. Svako ima svoje, manje ili veće.

Moram priznati da moje sranje nije toliko veliko. Moje sranje se zapravo tiče onoga što vidim, a ne mogu da promenim. Tuđa sranja. Para ima, dovoljno. Stan, kola, more.

Ali!!! Look around!! JEZIVO JE. Najosetljiviji članovi ovog društva, stari, deca, mentalno oboleli, ili bilo kako oboleli i drugi, ostavljeni su na milost i nemilost samima sebi. Bahatima je dozvoljeno sve, a onima finima je bolje da se što pre razbahate.

Mislim da ću ovde stati.

A kako do Kvebeka?


Možete otići do nekog advokata za imigraciju, čula sam za jednog iz Zemuna, čini mi se, dati mu dosta para, da za vas uradi ono što možete i sami. Ako ne želite da vam drugi rade ono što možete i sami, kao što su mnogi pre vas, onda ćete korak po korak stići tamo gde želite, uz nešto truda i strpljenja.

Prvi koraci:

Prvo je potrebno utvrditi da li do sad imate dovoljno bodova da biste se prijavili. Možete se testirati online na  ovom mestu.

Kako biste detaljno utvrdili strukturu vašeg bodovanja, možete konsultovati ovu tabelu.

Evo ga jedno detaljno uputstvo, možda malo previše za početak, ali nije ga na odmet staviti na ovo mesto.

Za imigraciju u Kvebek, bitan je francuski jezik, ali on nije neophodan. Ukoliko na drugim mestima dobijete dodatne bodove, moguće je da prođete i bez znanja jezika. Na primer, vaše zanimanje se možda nalazi na listi prioritetnih zanimanja. U tom slučaju, ne samo da ćete imati više bodova, već vaš proces može trajati mnogo kraće.

Za sada od mene toliko,

Srećno!!!

2 comments: